Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zoezoe | użytkownik

imię i nazwisko adreslas zarejestrowany22.10.2009 @20:30:56 ostatnio na stronie04.04.2011 @13:58:08



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze739 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bemol    24.08.2010 @20:47:56
aż tak banalnie...?
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~caroline85    06.08.2010 @13:21:44
dziękuję bardzo za komentarzyk - pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia
_______
Zapraszam do oglądania mojej galerii
~MrsDark    09.07.2010 @01:31:38
dzięki :d
~wojtekfj    08.07.2010 @11:58:15
Pozdrawiam
~joew67    07.07.2010 @15:24:13
Dziękuję i pozdrawiam ciepło
~khameirsarin    18.05.2010 @18:49:44
Dziękuję, nie sądziłem, że w taki sposób mogą działać moje zdjęcia
_______
Zapraszam do mojej galerii
~Rafalec    15.05.2010 @14:25:35
Dzieks :D
~anski    14.05.2010 @19:54:09
haha
~wrotkowisko    06.05.2010 @14:41:11
kwiatek, który kwitnie w zależności od tego, czy ma dobry humor. :P
_______
grunt to bunt.
~Morro1980    09.04.2010 @09:53:03
No to juz pani musisz zapytać
_______
Serce miej otwarte dla wszystkich, zaufaj niewielu.



http://www.wix.com/kenzo1980/robert_szymkowiak
~Futrzaq    08.04.2010 @18:29:16
to dobrze czy żle? :> bo nie wiem czy chodzi o atmosfere czy o coś innego?
_______
„Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę”


zapraszam.
~anna140    22.03.2010 @22:12:20
Hehe Dziękuję
~trasa    22.03.2010 @22:08:49
I waiting
~faustinato    16.03.2010 @23:49:22
dzękuję za komentarz , to zawsze miłe gdy ktoś kogoś doceni,nawet za "niby nic".
~breeatheslow    16.03.2010 @12:48:07
~ALf    08.03.2010 @10:30:18
Dzięki
_______
"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."
~talijaphoto    05.03.2010 @17:11:54
Dzięki a gdzie foty?
~Qlka020    05.03.2010 @10:47:59
thx
~tukan    05.03.2010 @10:42:06
mnie milo
~Fresk150    03.03.2010 @08:39:47
Dzieki
_______
Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
~TomeStyleZ1    01.03.2010 @15:46:01
bo to klimat analogów hehe,i jest zauważalna raczej tylko jedna roznica od razu, ze ta agfa robi zdjecia w kwadratowym formacie a nie w prostokącie jak zenit,.Dziekuje
~nieczyste    19.02.2010 @11:35:25
dziekuje slicznie.#ja zakochalam sie w nim juz na lotnisku*.*
_______
nie jestem już dziewczyną, która spokojnie czesze włosy.
~megzi    18.02.2010 @12:55:46
~withoutme141    17.02.2010 @13:38:05
dziekuje
_______
Nie dziękuj - skomentuj
~Dispater    16.02.2010 @22:44:18
:D
1 2 3 4 5 6 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt